Paco Rabanne: Black XS

Mi-am cumpãrat acum foaaaaaarte mult timp (aprox. 1 an jumate) parfumul Black XS de care m-am cam îndrãgostit instant, dat fiind faptul cã avea un miros pe care eu il consideram demn de oscar. Acum, dupã nu ?tiu câtã vreme, mã întreb: ”Oare am fost în stare de ebrietate când l-am cumpãrat?”. Pentru cã am ajuns în punctul în care nu-i mai pot suporta aroma în nici un fel, ?i îl simt de la o po?tã. Am impresia cã de la un singur puf miroase dupã mine de la kilometri distan?ã.
?ti?i senza?ia aceea de grea?ã pe care o sim?i?i când mânca?i prea multã prajiturã, tort plin cu crema de ciocolatã, fri?cã etc? Ei bine, exact a?a mã simt eu când duc sticlu?a de parfum la nas. Mã apucã o grea?ã de toatã frumuse?ea ?i nu-mi mai trebuie de mâncare o sãptãmânã.
Are o aromã atât de dulce cã ?i se strepezesc din?ii ?i-?i vine sã dai afarã din tine tot ce-ai mâncat în ziua respectivã. 
?i crede?i-mã când vã spun, nu-i deloc o senza?ie prea plãcutã! Nu ?tiu ce m-a apucat pe mine, ?i m-am hazardat sã-mi cumpãr parfumul ãsta. Data viitoare când mã mai apucã a?a pe moment sã-mi cumpãr un parfum...va rog, sã-mi dea cineva o palma peste ceafã! :))
Niciodatã nu mi-au plãcut parfumurile dulci, am impresia cã le poartã doar pi?ipoancele ca sã iasã cât mai tare în eviden?ã.
Mã apucã grea?a ?i când vãd sticlu?a. Culmea, are 80 de ml dar nu se mai terminã. Parcã de fiecare datã când mã uit la ea este ?i mai plinã decât ultima oarã. Am ajuns sã dau cu el în baie, pentru cã pe mine nu-l mai pot suporta.
Acestea fiind spuse, din pãcate nu e un parfum pe care sã vi-l recomand, ?i dacã vreodatã vi-l ”bagã” cineva în nas, sfatul meu este sã fugi?i mâncând pãmântul.