Essence I love stage

Buna fetelor!
Cu aproximativ un an de zile in urma va prezentam un mic haul de produse cosmetice, printre care se afla si sus-numitul primer.
Sunt sigura ca ati auzit despre acest produs pentru ca se gasesc pe internet sute de recenzii pentru el, si unele dintre voi poate chiar l-ati si incercat. Dar am decis sa imi spun totusi si eu parerea deoarece am gasit o imagine ce m-a intrigat, dar intr-un sens bun.
Si ca sa nu va tin mult in suspans, mai jos aveti imaginea despre care vorbesc.

Deci dupa cum bine se observa din imagine, se presupune ca Essence I <3 stage este un dupe perfect dupa primerul de ochi de la Urban Decay- Primer Potion. Nu stiu sa va spun daca este adevarat pentru ca nu am incercat niciodata primerul de la UD, insa va pot spune cam ce poate mititelul asta de la Essence.
L-am achizitionat cu aproximativ un an de zile in urma, de pe site-ul 1001cosmetice.ro la pretul de 15 lei, un pret mai mult decat rezonabil. Pe atunci, nu reusisem sa il gasesc deloc in orasul in care locuiesc, si fiindca aveam neaparata nevoie de un primer de ochi si l-am vrut in special pe acesta, am ales metoda aceasta de achizitionare.

Produsul mi-a placut inca de la primele utilizari, asa cum am scris si in articolul in care vi l-am prezentat prima data. Mi se pare mult mai bun decat cel de la ELF, si cu siguranta de 1000 de ori mai bun decat cel de la Avon Supershok.
De ce?
Pai in primul rand nu se strange in pliuri nici dupa 12 ore de dans nebun. Da, da! Ati citit bine. Am avut sansa sa il folosesc aproape un an de zile (l-am recumparat chiar) atat pe mine, cat si pe cliente, si rezultatul a fost acelasi: fard intact de la aplicare pana la curatare. Nota 10 + pentru asta.
In al doilea rand imi place la el faptul ca adauga intensitate fardurilor. Bine, acum sa nu va inchipuiti ca face mega-ultra-intense farduri slab pigmentate. Pentru asta e nevoie de creionul Jumbo de la Nyx. Dar pentru fardurile din paletele Sleek, de exemplu, e de cele mai multe ori, de ajuns doar acest primer, iar fardurile nu isi pierd din intensitate pe parcusul purtarii.
Si ca sa va convingeti de cele spuse de mine, in poza de mai jos am incercat sa va arat 3 nuante de fard din paleta Oh so special de la Sleek, puse peste acest primer si direct pe piele.

In al treilea rand ador la acest produs faptul ca il pot doza in ce cantitate doresc. E adevarat ca nu e prea igienica modalitatea de dozare, dar cu o spatula curata si o pensula totul se poate rezolva. Aaa si nici nu ai nevoie de o cantitate prea mare de produs.
Ambalajul este unul dragut, din plastic, ce nu se sparge sau deterioreaza daca esti neindemanatica (ca si mine) si il scapi pe jos.

In al patrulea rand imi place sa se usuca foarte repede pe pleoape si nu e uleios deloc. Il aplici si uiti ca ai facut-o. Interesant, nu?
Insa cum tot ce e frumos, repede dispare, acest produs are si un minus din punctul meu de vedere, si anume culoarea. E de un crem-bej dragut, dar pentru tenurile deschise la culoare, daca nu e aplicat cu atentie, poate fi problematic deoarece neacoperit bine poate creea senzatia de pete. Cu toate acestea, nu influenteaza cu nimic culoarea fardului pe care vrei sa il aplici.
Sa va spun sincer, asta vara cand eram bronzata, se potrivea perfect cu nuanta tenului meu, si il foloseam pe pleoape pentru a uniformiza culoarea acestora, fara sa mai aplic apoi vreun fard. De multe ori acopeream si cosuri rosiatice ce nu reuseam sa le ascund cu fdt si corector, sau il aplicam ca primer pe buze pentru o rezistenta mai buna a rujului.

Deci parerea mea despre acest produs este in general una buna spre foarte buna. Il recomand tuturor fetelor, mai ales celor care nu vor sa cheltuie o avere pe produse high-end ( gen Primer Potion care e 20 de dolari).
Voi l-ati incercat? Ce parere v-a lasat?