Empties


Buna fete frumoase!
Profit de ocazie si va urez si aici o primavara minunata asa ca voi! <3

Astazi vreau sa fac prima mea postare de tip Empties fiindca am descoperit ca in ultimele 2-3 luni am consumat ceva produse si daca doriti o parere mai detaliata a vreunuia din ele, nu ezitati sa imi spuneti.

In ultima perioada, pentru par am folosit mai mult produse de la Garnier, asta desi pana sa descopar gama Ultra Doux ma feream foarte mult de acest brand datorita unor neplaceri de care m-am lovit in trecut. In punguta mea de produse terminate se regasesc deci doua sampoane Garnier Ultra Doux si un balsam de par Garnier Fructis.
Primul sampon - Garnier Ultra Doux 5 plante sampon pentru par normal cu efect de tonifiere, nu mi s-a parut excelent (ca si balsamul despre care v-am vorbit aici) deoarece parul mi s-a ingrasat ceva mai repede de la el decat deobicei.  Nu stiu de ce pentru ca se presupune ca are la baza plante ce ar trebui sa lase parul plin de vitalitate si volum, fara sa provoace exces de secretie de sebum. Cu siguranta nu il voi mai recumpara.

Garnier Ultra Doux sampon pentru par vopsit cu ulei de argan si merisoare. Este, cred, a 4 a sau a 5a oara cand il recumpar.  Toata vara am folosit acest sampon si mi-a placut foarte foarte mult deoarece curata parul foarte bine, dar fara a-l usca si in acelasi timp il lasa cu volum. Deobicei ma feresc de sampoane sau balsamuri de par ce contin uleiuri deoarece acestea imi ingrasa parul foarte tare. M-am bucurat sa descopar ca acest produs nu a facut-o si poate de aceea il iubesc. Imi place foarte mult si felul in care miroase, parfumul ramanand in par in jur de 2 zile. Il recomand cu mare drag pentru ca eu stiu ca il voi recumpara.
Garnier Fructis pure & shine balsam de par. Motivul pentru care am cumparat acest produs a fost pentru ca pe ambalaj scria faptul ca neutralizeaza efectul apei dure. Nu stiu daca a facut acest lucru pentru ca ar fi trebuit sa supun la teste chimice apa in care am spalat parul, dar stiu in schimb ca mi-a placut. Mi-a lasat un par foarte matasos si fin, fara sa ingreuneze firul de par sau sa il ingrase. Nu a trebuit sa folosesc o cantitate foarte mare de produs, desi la inceput am fost  tentata sa pun jumatate de tub pentru ca nu simteam parul ca la celelalte balsamuri.  Mi-a placut foarte mult si ne-am inteles foarte bine, mi se pare ca seamana la compozitie si la efecte cu cel din gama Ultra Doux cu lamaie pt par gras. Il recomand si cu siguranta il voi mai recumpara.

Pentru ingrijirea pielii corpului am terminat doar doua produse si anume:

- gelul de dus Avon Senses Peaceful Reflection. Este un gel de dus cremos, care miroase extrem de bine, face multa multa spuma si curata pielea foarte bine. Atat de bine incat chiar daca este cremos, cam usuca pielea. Nu stiu de ce, dar in ultima perioada dupa ce il foloseam aveam senzatia ca pielea ma strange. Presupun ca este de la parfumul ce se gaseste la inceputul listei de ingrediente.

- lotiunea de corp Today, tot de la Avon.  Lotiunea aceasta nu a fost cea mai inteleapta alegere deoarece contine o tona de parfum, dar cum sa rezisti unui asemenea miros? Si mai ales ca a fost la reducere (6 lei) ? Nu a hidratat cine stie ce, pentru ca are o formula foarte lejera, dar a fost in regula.  O recomand pentru miros, si va sfatuiesc sa o evitati daca aveti piele sensibila.

Tot la capitolul corp as putea adauga si parfumul Today care din pacate s-a terminat si spray'ul de corp Avon naturals cu nuca de cocos si lemon grass pe care m-am chinuit groaznic de mult sa il termin.
Crema pentru pete, pistrui si albirea tenului de la Farmec este un alt produs din punguta cu empties. Nu am terminat-o, dar o arunc pentru ca a trecut de mult perioada de valabilitate si sincer nu am observat sa aibe vreun efect asupra pistruilor mei. Desi am vazut multe pareri bune pe diverse bloguri (asta este si motivul pentru care am cumparat-o), la mine nu a avut niciun efect, chiar daca am folosit-o dupa instructiuni.

Balsam de buze cu aroma de vanilie de la Avon este un alt produs pe care il arunc.  Nici pe acesta nu l-am terminat si i-a trecut perioada de valabilitate. Singurul lucru care mi-a placut la acest balsam este mirosul, in schimb nu a hidratat cine stie ce, si mi-a displacut foarte mult faptul ca oferea o culoare albicioasa buzelor. Nu il voi recumpara cu siguranta pentru ca sunt altele mult mai bune la acelasi pret.

Dar balsamul de buze de la Avon nu este singurul aflat in empties, ci si cel de la Nivea soft rose pe care l-am consumat aproape tot. Cred ca mai am doua- trei ulitilizari, dar am decis totusi sa il pun aici. Mi-a placut mult pentru ca a hidratat buzele, conferea o nuanta usor rozie buzelor si are un pret foarte ok. Il recomand.

La capitolul unghii am terminat:

- dizolvantul cu glicerina din Carrefour. Mi-a placut foarte mult deoarece, chiar daca contine acetona nu miroase atat de puternic, curata foarte bine oja, are un gramaj foarte bun 200 ml si un pret minuscul 5-6 lei. Chiar il recomand.

- lacul de unghii tratament de la Favisan cu echinaceea, argila si polen. In trecut am utilizat foarte mult acest tratament, mai ales ca are o culoare draguta si poate fi purtat ca si oja. Zilele trecute cand faceam curat pe la oje l-am gasit si am vrut sa il refolosesc, dar din pacate s-a ingrosat foarte foarte tare asa ca am decis sa il arunc.

- cateva oje uscate pe care le am de un an sau doi si pe care nu le-am mai folosit in ultimul timp, desi sunt nuante foarte dagute.

Voi ce produse ati terminat in ultimul timp? Se regaseste unul si pe lista mea?