Intro in: despre vegetarianism si alegeri sanatoase

Intr-una dintre postarile anterioare am notat ca sunt vegetariana si unele dintre voi mi-ati spus ca ati vrea sa povestesc mai multe despre asta. De fapt cred ca este gresit sa zic vegetariana pt ca undeva prin iulie anul trecut am mancat peste :), ceea ce ar insemna ca sunt pesco-vegetariana.
Mi-e teama ca povestindu-va motivele pentru care am ales sa renunt la produsele animale (martie 2011), am sa atrag asupra mea antipatii.Multe dintre motive le-am descoperit mai apoi notate intr-un mod cat se poate de ''fara perdea'' in cartea Skinny Bitch, care pentru mine a fost confirmarea scrisa cum ca exista si alte persoane care imi impartasesc ideile. Cartea o gasiti si pe torrente si o recomand cu cea mai mare caldura.
scurt si in plus: iubesc animalele si daca exista lucruri pe care le pot face ca sa fie lumea aceasta mai buna si pentru ele, voi face tot posibilul sa-mi aduc contributia.
Un mit pe care doresc sa-l daram este acela cum ca vegetarienii sunt slabi. In mare parte ( si atunci cand nu aveam de-a face si cu probleme medicale) vegetarienii care fac alegeri sanatoase sunt slabi.
Mai mereu avem de ales. Ex: daca ai pe masa un chec pufos si o portocala, alege ceea ce corpul iti cere, nu pofta. Sa alegem ceva sanatos ( in cazul nostru vitaminele) in defavoarea a ceva nesanatos ( in cazul nostru carbohidratii rai si zaharul rafinat) trebuie sa ne intre in reflex.
Sa stiti ca atunci cand noi ne batem joc de corpul nostru si el isi bate joc de noi. Astfel, de peste 4 luni, eu racesc intruna, fac alergii, nu dorm bine. Asa ca am zis : "Simona, hai sa sa fim mai atente la ce bagam in gura!"

Vi-l prezint pe dl. Mic Dejun:


Micul dejun trebuie sa fie cea mai consistenta masa a zilei. Asta o stim cu totii.
Am amestecat: 50 g musli Master Crumble ( cumparat din LIDL cu aprox. 13 lei/1000 g) , o banana (100 g) si un iaurt soia de 100 g. (Sojade). Separat, am adaugat 4 rondele de kiwi, care au taiat din dulceata musli-ului. Declar oficial :)) : a fost un deliciu!
Am renuntat la ceaiul verde in favoarea ceaiului "Digestie usoara" de la Fares. Referitor la acest ceai...nu e o placere sa-l bei, dar stiu sigur ca-si face treaba.
Ingredientele ceaiului: fructe de anason , fructe de fenicul , iarba de menta , frunze de rozmarin , iarba de busuioc, radacina de lemn dulce , radacina de cicoare.
Suna bine, nu? Fara arome si mai stiu eu ce plastic :).
Daca vreti am sa mai fac postari in care sa va povestesc mai multe si poate va mai dau idei de mese din diferite perioade ale zilei.
O zi frumoasa tuturor!