Review: Gel de dus cu lapte si miere Capra Nera

Rasfat si relaxare - asta imi doresc eu mereu dupa o zi de munca plina de tot felul de noi provocari si evenimente. Iar ultimele saptamani au fost asa de zapacite, incat fac tot posibilul ca in fiecare seara sa pastrez cateva momente numai pentru mine. Am deja un mic ritual, pe care il respect cum pot eu mai bine. Imediat dupa ce ajung acasa, pun apa pe foc pentru un ceai verde si intru la dus pentru a ma bucura de cateva clipe de liniste si pace.

De aceea mare mi-a fost bucuria cand am primit o noua propunere de la Capra Nera, de data aceasta de a testa un produs din gama Mineral Beauty System. Astfel, am primit un aromat gel de dus cu lapte si miere, cu o explicatie simpatica: "Galbenul reprezinta razele solare cu incarcatura divina, un mijloc de comunicare intre zei si oameni. Efectele culorii galben asupra oamenilor sunt de caldura sufleteasca, de mobilizare a atentiei, de sporire a capacitatii de concentrare si mai ales de generare a starii de implinire mentala."

In alte cuvinte, este exact ce-mi trebuie in aceasta perioada. Gelul de dus cu lapte si miere reuseste sa-mi ofere relaxare prin aromoterapie si cromoterapie, in timp ce pielea mea are parte de un cocktail hranitor, datorita continutului bogat in minerale de la Marea Moarta, extract de musetel, extract de morcov, extract de papaya, Aloe Vera gel, ulei de migdale dulci, ulei de Jojoba, ulei de masline, ulei din samburi de struguri rosii, ulei de cocos, provitamina B5, vitaminele E si C.

Flaconul in sine este generos, avand 500 ml, iar ce imi place la el este faptul ca are o pompita de dozaj, facand distribuirea produsului pe buretele sau floarea de dus mult mai usoara. Un alt plus ar fi mirosul sau absolut imbietor, care ma duce cu gandul la cana cu lapte cald si miere pe care mi-o pregatea bunica in copilarie in fiecare seara inainte de a adormi. Asa imi vine si mai mult cheful de a face o baie fierbinte cand ajung acasa, obosita si cu dureri care mai de care mai apasatoare.

Astfel, gelul de dus cu lapte si miere de la Capra Nera ma ajuta sa imi mai iau gandul de la nebuniile din cursul zilei prin aromaterapie si imi lasa pielea hidratata si pregatita pentru o noua zi.