Kallos ulei- elixir de infrumusetare

Buna fetelor!
In postarea de astazi este vorba despre uleiul de par de la Kallos, denumit si elixir de infrumusetare. Mi se pare foarte interesant numele, dar nu de asta l-am cumparat.

Daca ma urmariti de ceva timp stiti ca sunt innebunita dupa uleiul de par pentru stralucire de la Avon (acela cu atomizorul verde) pe care l-am folosit mai mult de un an de zile incontinuu si care mi-a ramas in inima datorita efectelor benefice pe care le-a avut asupra parului meu. Pe langa faptul ca dadea un luciu natural si frumos parului, hidrata usor varfurile, dar fara a le incarca. Pretul era unul incantator pentru mine, astfel incat cu 12-15 lei luam 30 ml de produs. Zic eu ca este o afecere buna.

Cea mai buna afacere insa am facut-o in momentul in care am achizitionat uleiul de la Kallos.
Din dorinta de a incerca si altceva, am decis sa schimb uleiul de par de la Avon cu unul de la Kallos. Nu eram decisa care (pentru ca se gaseste in mai multe variante), insa odata ajunsa intr-un magazin local de produse cosmetice imediat mi-a sarit in ochi acesta. Are 50 de ml si a costat 15 lei. Din acest punct de vedere e mai convenabil decat cel de la Avon.

Am avut ocazia sa il folosesc de inainte de Craciun, si eu si mama, si nu s-a terminat nici jumatate din produs. Tare, nu?

Ce imi place la el este faptul ca face cam ceea ce facea si cel de la Avon, adica hidrateaza varfurile incat nu mai sunt la fel de spicuite, si cu toate ca lasa parul matasos si moale nu il incarca. Imi mai place ca desi uneori nu folosesc balsam sau masca, serul se descurca binisor si singur, linistind pletele rebele si uscate.

Are un miros foarte frumos ce completeaza parfumul samponului si al balsamului, si se mentin in par in jur de 2-3 zile (daca nu stau in fum de tigara). Lucrul asta chiar ma incanta.
Cu doua pompite imi rasfat parul dupa fiecare baie, dar si de fiecare data cand simt ca parul meu o ia razna.

Voi ce ulei de par preferati? Ati incercat vreo unul de la Kallos?