Machiaj complet cu 100 de lei

Buna fete frumoase!
In urma invitatiei primite de la Laura pe care va invit sa o urmariti, am decis sa fac si eu acest tip de postare.
Produsele pe care le-am ales sunt produse pe care le am deja sau pe care le-am incercat in trecut si mi-au placut, iar cu mare bucurie pot spune ca m-am incadrat cu brio in suma de 100 de lei, mai exact 94 de lei. Si ca sa nu va tin mult pe butuci, haide sa vedem ce produse am ales.

In primul rand, vreau sa imi cer scuze pentru stangacia pe care o am ina edita poze.

Toate preturile produselor sunt orientative, luate de pe 1001cosmetice.ro, site care consider ca are cele mai bune preturi de pe piata la momentul actual.

Am ales fondul de ten de la Astor- anti shine, fond de ten pe care il detin si eu in trusa si despre care v-am vorbit aici, pentru ca imi place la el faptul ca este matifiant, are o acoperire medie, si este destul de rezistent. Consider ca isi merita pretul pe care il are si se potriveste de minune pentru un machiaj zilnic. Chiar vi-l recomand.

Pudra translucida de la Essence am avut-o (v-am vorbit despre ea aici), mi-a placut foarte mult si am ales-o deoarece consider ca merge perfect pentru fixarea corectorului de la Catrice despre care v-am vorbit aici. Preturile celor doua produse sunt mai multe decat convenabile si chiar va recomand sa le incercati, pentru ca au o calitate uimitoare.

Primerul despre care v-am vorbit recent (aici) mi se pare un primer foarte bun care se potriveste numai bine pentru un machiaj zilnic, iar de pret nu mai vorbesc.

Am ales fardul de la Essence intr-o nuanta de maro- 09 Get ready, pentru ca imi place sa imi fac smokey cu nuante de maro, mai ales pe o vreme ca asta. Din pacate si spre rusinea mea nu am avut si nici nu am testat niciodata nuanta din imagine, dar imi doresc sa o fac cat de curand. Promit! Si ca sa ma scot va pot spune ca am testat alta nuanta si mi-a placut textura fardului.

Genele am ales sa le imbrac in Extra Wow Lash de la Rimmel London pe care l-am avut si care nu mi s-a parut extraordinar, dar nici foarte rau si cred ca merita incercat mai ales ca e doar 12 lei.

Pentru buze imi plac rujurile Farmasi, fiind foarte cremoase si in nuante superbe, asa ca am ales pentru articol nuanta 19.

Acestea fiind zise, in speranta ca acest articol vi s-a parut interesant si ca veti incerca produsele propuse de mine, va propun sa faceti si voi o postare de genul sau sa imi scrieti in comentarii!