Manutele vesele

Buna fetelor!

De cand ma stiu, folosesc doar creme de maini de la Avon. De ce? Pentru ca imi plac foarte mult. Nu toate cremele lor de maini sunt extraordinare, dar au cateva care chiar merita incercate.

Acum cativa ani, cand eram reprezentant Avon, bagam pe fiecare comanda cate 2-3 creme de maini in plus in ideea de a le darui sau a le vinde, insa mereu ramaneam cu ele pe stoc. In felul acesta am inceput sa le folosesc si m-am obisnuit cu ele.
Mi se par bune, ieftine si la indemana, motiv pentru care nu am mai renuntat niciodata la ele.
In momentul de fata folosesc doua creme din gama Care si anume pe cea cu ulei de masline si pe cea cu laptisor de matca. Una sta in dulap si seara de seara dam noroc, cealalta sta in geanta si o car cu mine peste tot.
Cea mai hidratanta este, evident, cea cu ulei de masline. Hidrateaza foarte bine, miroase foarte bine, intra destul de repede in piele, dar o folosesc doar seara pentru ca lasa o pelicula usor grasuta, lucru care imi displace. Uneori, cand imi simt pielea foarte uscata, aplic un strat generos de crema, masez bine bine si apoi pun niste manusi in maini si asa dorm caaaaat e noaptea de lunga.

In geanta port crema cu laptisor de matca care intra foarte repede in piele, nu lasa nici o plicula grasa, uiti efectiv ca ai folosit-o, asta daca nu ai simti pielea hidratata. Imi place ca o aplic la facultate, inaintea cursurilor si nu imi aluneca deloc pixul din mana. E o chestie wow pentru mine :))

Mie imi plac foarte mult, sunt creme ieftine, bune, usor de carat si folosit, si se gasesc in diverse sortimente.

Ati incercat vreo crema de maini Avon?