Review & swatch Sleek - Sunset

Buna dimineata frumoaselor! In primul rand vreau sa va urez tuturor mamicilor,doamnelor si domnisoarelor un calduros la multi ani,multa veselie si un zambet dulce pe buze in fiecare zi.

       In parteneriat cu echipa MyaShop (www.myashop.ro),astazi va voi prezenta paleta de farduri Sleek - Sunset. Multe dintre voi o stiti deja.Este o paletuta absolut superba din care pot iesi niste machiaje impresionante asemenea apusului de soare.A fost in gama paletelor din editie limitata,deci nu o mai gasiti pe stoc. Haideti mai bine sa vedem poze.






Dupa cum se poate vedea,toate nuantele,exceptand negrul,sunt sidefate. Ciudat este ca eu nu am suportat niciodata nuantele sidefate,dar acestea chiar imi plac. Am realizat un machiaj de zi si chiar mi-a placut rezultatul.Se intind foarte usor si fiind pigmentate nu mai este nevoie de o baza cremoasa,decat de un primer.Se pot realiza cu usurinta atat machiaje de zi cat si de seara,dat fiind faptul ca
 este compusa si din nuante inchisa si din nuante deschise.

Nota 10/10.


Va doresc o zi frumoasa ca voi!