Spray termoprotector Balea

Ma gandeam sa fac azi review-ul despre acest spray pentru ca e pacat sa nu afle si restul lumii despre el, sau ma rog..cei care nu stiau. :)

Am facut zilele trecute o vizita in dm cu gandul sa-mi mai achizitionez niste produse pentru ten, par, unghii etc. Nu eram nici pe departe hotarata ce sa-mi cumpar (il mai plimbam si pe prietenul meu aiurea printre rafturi). Am noroc ca el este un om rabdator si sta dupa mine pana aleg eu de prin magazine ce-mi trebuie. Cand vine vorba de cumparaturi si produse cosmetice, de infrumusetare, ingrijire sunt foarte nehotarata.

Si plimbandu-ma prin magazin cu ochii in toate directiile am dat peste Spray-ul termoprotector de la Balea. Sincer, ce m-a atras la el cel mai tare a fost culoarea ambalajului, mi-a sarit in ochi. Initial nu vroiam sa-l cumpar, mai ales dupa ce am vazut pretul (9,99 lei), mi-am zis ca nimic bun nu poate sa iasa din asta. Apoi am decis sa-i dau o sansa, oricum nu aveam nimic de pierdut.

Pana acum il foloseam pe cel de la Syoss si ce nu-mi placea la el era faptul ca incarca parul foarte tare, era lipicios si cand puneam placa pe suvita de par, firele se lipeau intre ele. Imi era teama sa nu mi se intample acelasi lucru si cu acesta. Cand l-a luat prietenul meu in mana si l-a desfacut mi-a zis ca miroase a Cocolino. Ce mi-a trecut prin minte atunci a fost ”asta-mi mai lipseste, sa ma dau pe par cu balsam de rufe”. Am dat putin pe par, foarte sceptica, si am inceput sa-l intind. Ca sa vezi surpriza: fara fire lipite intre ele, fara par incarcat, fara sa-mi ramana produsul pe maini si sa-mi fie lipicioase ca dupa vata de zahar. Daca merita incercat? Cu siguranta da.

Dupa coafare parul ramane matasos, moale si are o stralucire aparte, protejeaza pana la temperaturi de 200C, previne uscarea si deteriorarea.

Daca va tenteaza sa-l incercati, vi-l recomand din inima.
Voi ce produse termoprotectoare folositi fetelor?