Cosmetic Plant: Lapte pentru fata cu extract de galbenele si vitaminele A, F si pantenol

Ok, zic eu ca nu doar review-urile pozitive isi au loc ca si postare pe blogul meu, asa ca:

Despre ambalaj: Ambalajul nu este unul de buna calitate si nici nu ajuta in aplicarea cu exactitate a cantitatii necesare demachierii. Intr-o mica masura, pretul i-ar putea face dreptate in acest sens.

Descrierea de pe ambalaj: " Lapte pentru fata cu extract de galbenele,vitaminele A,F si pantenol

Asociind extractul din flori de galbenele cu vitaminele A, F si pantenol, laptele pentru fata asigura o hidratare optima, o demachiere blanda si o protectie eficienta. Se aplica in strat subtire pe pielea fetei si a gatului, apoi se indeparteaza surplusul cu un tampon de vata."



Despre consistenta: Consistenta este laptoasa (doooh :P ), mirosul destul de puternic (miroase ca lotiunile de corp Avon Care).

Nu este destinat demachierii ochilor si doamne fereste sa iti intre vreun picut in ochi caci usturaaaa rau. Cu mancarimi cu tot.

Expira la 12 luni de la prima deschidere.

Efecte (parerea mea): Ar trebui sa demachieze, hidrateze si protejeze tenul (nu prea cunosc cum ar trebui sa il protejeze). Ei bine... nu curata bine tenul si nici nu hidrateaza.Iar tenul meu uscat si sensibil si-ar dori ca laptele demachiant sa faca ce promite. Mai mult, la nivelul pielii lasa o pelicula pe care nu mi-o doresc si pe care o indepartez cu gel de curatare. Nu se absoarbe de piele dar nici nu imi doream asta. Totusi, pentru a-mi simti pielea curata trebuie sa imi curat tenul si cu gel de curatare (apa si lotiunea tonica sunt de la sine inteles).

Pret: variaza intre 10-13 lei.

Eu l-am cumparat din DM Unirii cu 13 lei.

Concluzie: Investitie proasta. Desi imi iubeam abia terminatul demachiant Farmec cu echinaceea si migdale, am spus ca este bine sa incerc si alte produse.

Acest lapte a fost folosit decat 4 seri la rand ( va spun ca am dorit sa perseverez insa nu am mai putut) si apoi l-am ''uitat'' in dulapiorul de la baie. Probabil il voi refolosi cand nu voi mai avea nici o alta alternativa.

Hope it helps.

Seara frumoasa!

later edit: Sunt sigura ca sunt si alte pareri cu privire la acest lapte de fata si sunt constienta ca se poate ca acestea sa nu coincida pentru ca suntem diferite.