Planet Spa Luxuriosly Refining

Buna fetelor!
De o perioada buna de timp, in rutina mea de ingrijire a tenului, a intrat o masca de fata, si ma refer la Planet Spa Luxuriosly Refining Peel Off Mask, cu extract de caviar.


Ca sa fiu sincera, atunci cand am cumparat produsul m-a incantat faptul ca are efect de peeling si contine caviar. Mai folosisem si in trecut doua masti de la Planet Spa care nu mi-au displacut deloc (mai ales cea cu namol) si stiam deci ca aceasta gama, existenta in cataloagele Avon, nu este deloc de neglijat.

Cu toate ca are un gramaj mic, 75 ml, aceasta masca mi-a ajuns cam din octombrie pana in prezent, dar trebuie sa recunosc ca nu am folosit-o chiar saptamanal, ci uneori am mai sarit peste utilizarea ei.


Imi place la aceasta masca faptul ca, desi are efect de peeling, catifeleaza tenul. In acele seri geroase de iarna cand ajungeam acasa cu tenul scorojit de frig, aplicam aceasta masca, apoi o crema grasa si tenul parca imi multumea. Dupa utilizarea ei pielea ramane catifelata, fina, luminoasa.

Imi place si textura ei densa, imi place ca nu are un miros foarte puternic, e incolora, dar are putin sclipici in ea. Am incercat sa prind in poze sclipiciul, dar nu prea mi-a reusit.


Avand in vedere faptul ca are efect de peeling, am cam dat uitarii scrubul de fata, aceasta masca facand doua lucruri odata.

Mie mi se pare o masca de fata ok si chiar o recomand, in ciuda pretului micut (10 lei la reducere).
Voi ati folosit pana acum aceasta masca? Cum vi sa parut? Ce alte masti folositi?