Favourite Fall Perfumes

Incerc sa-mi grupez parfumurile dupa vreme,si sa creez acel sentiment care-mi aminteste de un anumit anotimp,cand miros un parfum:)

Asocierea mea cu toamna:
Tesori d`Oriente Hammam : un drugstore perfume , se poate cumpara din Sensiblu si d&m,dar l-am vazut si prin Auchan,deci sunt sigura ca se gaseste si in alte locuri. Este un parfum (obviously) oriental cu uleiuri esentiale rare , dar pur si simplu nu pot sa vi-l descriu:))cert este ca rezista pe pielea mea . Daca va plac parfumurile orientale,incercati-l,100 ml costa circa 42 lei . Tesori d`Oriente mai are si alte parfumuri,toaate interesante.

Hugo Boss Deep Red : o iubire veche, acest parfum mi-a fost printre primii , intr-o varianta de 100 ml.Din pacate am uitat de el si a stat vreo 2 ani asa cum n-ar trebui sa stea: in baie , expus la caldura,etc. Si-a schimbat mirosul , nu se putea folosi.Am tot plans ca vreau aceasta aroma,si acum 1 an mama mi-a daruit un Mini Deep Red de craciun:D Doar toamna asta l-am desfacut,deoarece intr-o dimineata m-am trezit cu gandul la el,parca ii simteam aroma in nas.Este un parfum cald,cremos,care parca te imbratiseaza si te mangaie.Nu e sharp, nu se simte de la posta,dar rezista foarte mult. Se zice ca e floral-fruity,dar mie mi se pare mai oriental,se poate ca din cauza vaniliei. Nu-mi place descrierea lui pe Frangrantica, eu zic ca e vorba despre mult mai mult decat un parfum pentru femei puternice si ACTIVE..

Lancome Hypnose : inca unul,cremos ,sau powdery,iar avand in componenta vanilie:)) azi l-am ales pe acesta.Mai am putin si-l termin, imi place foarte mult si l-as mai cumpara.

Yves Rocher So Elixir : acesta deja bate spre parfumurile de iarna, eu i-as zice oriental-floral.Mi-e teama de cuvantul "dulce" cand vine vorba despre parfumuri.Am observat ca dulcele este foarte subiectiv:)) eu totusi zic ca este un parfum destul de dulce si cald,perfect pentru zilele de toamna cand bate soarele dar e foarte frig:)

Acum imi dau seama ca vanilia e acolo in aproape toate parfumurile mele de toamna/iarna..
To be continued in December with my WINTER FAVOURITES!