Coconut oil

Hello ladies.
ai ales ca mascã pentru pãr, ten, corp. De cum am deschis cutia m-a invadat un miros divin de cocos, sunt absolut încântatã de el, mai ales cã mie îmi place tot ceea ce conține acest miros. :) Don't ask me why, I just do.
Vreau neaparat sã-l încerc în primul rãnd ca mascã pentru pãr. Hidrateazã în profunzime iar pãrul rãmâne mãtãsos, fin etc.

Am folosit o cantitate micã și pentru ten, se spune cã neutralizeazã roșeața, iritațiile ...din fericire eu nu mai am nici o problemã cu asta, dar l-am folosit de curiozitate. Cum e și normal, tenul rãmâne destul de uleios, deci e indicat sã fie spãlat dupã 10-15 minute de la aplicarea uleiului.

Este calmant, emolient, catifelat, ușor antioxidant și antiinflamator. Contribuie la restaurarea barierei hidrolipidice a pielii. Este potrivit pentru orice tip de piele, îngrijirea buzelor, aplicații dupã expunerea la soare. Este de asemenea recomandat ca loțiune dupã duș. Cu siguranțã voi încerca mãcar odata. :)
Datoritã  acizilor grași cu lanț mediu existenți in compoziția sa, uleiul de cocos are proprietãți antifungice puternice. In urma cercetarilor s-a demonstrat cã acest tip de ulei poate distruge peste 50 de ciuperci de candida.

Cercetãtorii au constatat cã uleiul de nucã de cocos poate avea un rol important în pierderea în greutate. Ca urmare a modului in care sunt absorbite grãsimile cu lanț mediu acestea sunt mai ușor de ars decât alte tipuri de grãsimi. Astfel se
Ce pãrere aveți despre uleiul de cocos?
Eu mi-am comandat zilele trecute de pe un site al cãrui nume nu-l mai țin minte și am avut surpriza sã vãd cã este comercializat de o firmã din Oradea.
L-am comandat în primul rând pentru cã eram foarte intrigatã de proprietãțile sale. Auzisem cã este extrem de benefic m intensificã procesul arderii grãsimilor în ficat și va rezulta o cantitate mai mare de energie. Acest lucru poate contribui la pierderea în greutate.

Reduce grãsimea abdominala - în urma unor studii s-a confirmat cã la femeile care au consumat zilnic 2 linguri de ulei de cocos grãsimea abdominalã a scãzut dupã 12 sãptãmâni.

Cel mai important este sa ca uleiul de cocos pe care urmeazã sã-l alegeți sã fie presat la rece, nu hidrogenat. Nu este indicat ca uleiul de cocos sã se consume în cantitãți mari de cãtre persoanele care suferã de boli cardiovasculare, de diabet zharat sau de cele care suferã de obezitate.

Voi folosiți uleiul de cocos?