Review - Apa demachianta tonifianta Gerovital H3 Evolution

In fiecare seara, rutina mea de demachiere include negresit si un produs care sa indeparteze reziduurile de lapte demachiant si chiar reziduurile de machiaj pe care laptele demachiant le-a ratat.

Pentru acest lucru, mi-a placut foarte mult sa folosesc lunile trecute Apidermin/ Tenapin - despre care am citit prima oara aici. L-am terminat si cu siguranta o sa-l recumpar, dar momentan folosesc ceva care imi place tot foarte mult, desi este mai diferit, si despre acest produs as vrea sa va vorbesc acum. A! Si este tot romanesc! :))

Se numeste Apa demachianta tonifianta si face parte din gama Gerovital H3 Evolution. Am primit-o cadou de la cineva care nu o folosea :) Si tare ma bucur!

Asa arata cutia - pe a mea am aruncat-o, dar am zis ca o poza v-ar ajuta la identificarea produsului:
Iar asa arata sticluta:


Dupa cum ii spune si numele, acest produs are o consistenta apoasa - in poza se vede si ceva spuma deoarece tocmai folosisem produsul si trebuie agitat inainte, acest lucru determinand si aparitia temporara a acelei spume.

Ce spune producatorul, adica SC Farmec SA Cluj-Napoca:

Actiune - tonifiere, ingrijire ten, demachiere
Varsta - 30+
Tip ten - toate tipurile de ten

Este dezvoltat ca un produs 2 în 1, efectul demachiant fiind completat de efectul tonifiant energizant datorat GP4G-ului, sursa de energie pura.

Indepãrteazã machiajul water proof, praful si impuritatile de la suprafata fetei.
Superoxid Dismutaza intarzie semnele imbatranirii pielii: formarea ridurilor, deshidratarea, aparitia petelor pigmentare si pierderea elasticitatii.

In primul rand, eu mai am vreo 2 ani si ceva pana sa ajung la 30, dar acest lucru nu m-a impiedicat sa folosesc produsul (fiecare cu alegerile sale).

Apoi, dupa cum am mai mentionat, eu am un ten mixt, iar acest produs nu mi s-a parut ca mi-ar creste secretia de sebum pe zona T sau ca mi-ar usca restul fetei. Deci chiar cred ca este bun pentru intreaga mea fata.

Asadar, eu folosesc aceasta apa dupa ce imi demachiez fata cu un lapte demachiant (favoritul meu este Nivea pentru ten mixt).

Imi place foarte mult modul de aplicare - sticla are o pompita si se pulverizeaza cantitatea de produs dorita pe o discheta demachianta, apoi se curata fata.


Desi mie mi se pare ca ma demachiez temeinic cu laptele demachiant, absolut intotdeauna raman reziduuri pe discheta pe care o folosesc cu aceasta Apa demachianta tonifianta. Deci cu siguranta are o putere mare de curatare, dar este foarte blanda, tenul ramane fin dupa ce o folosesc si parca improspatat. Are un parfum discret, deloc deranjant.

Nu pot sa ma pronunt in legatura cu acele semne ale imbatranirii pielii despre care scrie producatorul, niste riduri am, dar le aveam si inainte sa folosesc acest produs. Nu deshidrateaza tenul, insa nici nu mi s-a parut ca l-ar hidrata prea evident.

Pentru mine este clar un produs de curatare, si unul chiar foarte bun. Insa nu am avut vreodata impulsul, dorinta de a-l folosi ca demachiant. Pentru acest lucru tot pe laptele demachiant ma bazez (am vazut ca au in gama si un Lapte demachiant tonifiant, poate o sa-l incerc si pe acela). Totusi pe post de tonic este excelent!

Ingredientele sunt urmatoarele - de pe site-ul Pasagerei am aflat ca unele componente sunt benefice (cu verde), iar altele au potential iritant (cu rosu). In plus, ea a incadrat aceasta apa la categoria de solutii micelare.

Ingrediente: Aqua, PPG-26, Buteth-26, PEG-40, Hydrogenated Castor Oil, Propylene Glycol, Sodium Lactate, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Potassium Sorbate, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Artemia Extract, Isobutylparaben, Parfum, EDTA, Superoxide Dismutase, Lactic Acid, Tromethamine.
Desi are alcool in compozitie, nu se simte mirosul ca la alte lotiuni tonice cu alcool, si in mod clar nu imi irita vreun pic tenul.

V-am spus ca eu l-am primit cadou, dar pretul de pe site-ul Farmec este de aproximativ 27 de lei, pentru 100 ml. M-am uitat la un moment dat in Carrefour si imi amintesc ca avea un pret foarte asemanator.

A, si inca ceva interesant! Produsul este ambalat in flacon cu sistem airless, in sticla aflandu-se o diafragma care se ridicã la evacuarea produsului, prin actionarea butonului. Avantaje: evacuarea continutului aproape 100%, dozarea constanta, riscul scazut de contaminare a produsului.

Asadar, cantitatea de produs ramasa se vede in partea de sus a sticlei, deasupra diafragmei:


Va recomand cu drag sa incercati acest produs! :)

PS: Pe fundal se vede interiorul Pink Box-ului :), pe care l-am primit pe 17 mai. Nu l-am postat, dar daca vreti sa vedeti ce produse am primit va recomand sa va uitati aici, pentru ca am exact aceleasi produse ca si Ayiana.