Birthday gifts

Good mornin' ladies. 
În sfâr?it reu?esc sã mã trezesc ?i eu cât de cât mai diminea?ã, ?i tocmai Sâmbãta. How awesome!
Oricum..presimt cã va fi o postare destul de lungã ?i plictisitoare, deci vã rog..ave?i rãbdare cu mine. :)
Mã enerveazã la culme faptul cã în orice parte te ui?i, vezi ?i auzi doar de Valentine's day. Am început sã urasc chestia asta!
În altã ordine de idei, pentru cã urmeazã sã fie ziua celei mai bune prietene, m-am gândit ca postarea de azi sã fie despre cadouri, cadouri pentru fete mai exact. ?tiu cã multã lume e în panicã de idei atunci când vine vorba sã facã un cadou unei fete. De ce? ..Have no idea. Pentru cã din punctul meu de vedere, sã-i cumperi cadou unei femei este cel mai simplu lucru. Sunt atâtea op?iuni NELIMITATE!

Nu e ca ?i la bãie?i, unde ai vreo trei, patru variante...?i alea vai de ele, ?i stai sã te gânde?ti un an întreg ce sã-i faci cadou. Ce po?i sã-i iei? Un set de capace pentru ro?ile de la ma?inã? Ni?te butoni de fi?e?..?i-apoi î?i aminte?ti "ah da, ãla i l-am luat acu' trei ani". Cã nu po?i sã-i iei acela?i lucru cinci ani la rând. ?i trebuie sã stai sã-?i storci creierii pânã î?i vine în minte cadoul perfect, din punctul tãu de vedere. Buuuuun, ?i-apoi, mai sunt cadourile alea "bengoase", cu ni?te pre?uri de te-ndoaie ?i vorbe?ti singur. Cã dupã ce l-ai cumpãrat trebuie sã-?i mai iei încã douã job-uri. 

Anyway, cu fetele e altfel. Asta dacã prietena ta nu e o snoabã care vrea doar cadouri scumpe ?i po?ete de cin?pe mii de euro. Aia e altã poveste.
Chestia care mã enerveazã pe mine e urmãtoarea: dacã persoana în cauzã care urmeazã sã primeascã acel cadou e una mai înstãritã, ?i din punct de vedere financiar stã mai bine decât tine, sau muuuuuuult mai bine decât tine cu bugetul...tu NEAPARAT trebuie sã-i cumperi un cadou scump. Cã dacã omul e obi?nuit doar cu Dior ?i Chanel...tu nu po?i sã-i cumperi Zara ?i Pull & Bear, cã se uitã la tine cruci?, cu o fa?ã de "da' numa' atâta mi-ai luat?" ?i nu mai vorbe?te cu tine ?ase luni.
Nu po?i sã-i iei la om un cadou normal, cã doar odatã pe an e ziua lui/ei, ?i trebuie sã-l/o mul?ume?ti pe majestatea sa. 
Chestia asta oricum a devenit un stres ?i o povarã..nu mai cumperi cadouri din plãcere, ci din obliga?ie. ?i dacã nu e ceva scump oricum nu are nici o valoare în ochii celuilalt. Nu mai existã cadouri simbolice. :)
Deci, strângi bani un an întreg ca sã-i cumperi un nasture Dior. Ce conteazã cã e doar un nasture, da' e Dior, rupe gura târgului.

?i mai e chestia cu ”dacã eu ?i-am luat cadou de un leu, tu îmi iei la fel de scump, sau ?i mai scump dacã se poate” ..cã dacã ?ie ?i-a luat un cadou fi?os, tu nu po?i sã-i iei un pachet de Orbit, aia e clar! Da' poate tu e?ti un om modest, sau zgârcit  ...ãããããã econom, ?i nu-?i permi?i sau nu vrei sã dai o grãmadã de bani pe un cadou. Ceea ce mi se pare absolut normal, ?i eu sunt la fel. De ce sã-?i cumpãr ?ie cadou de sute de euro (chiar dacã îmi permit) când pot sã fac altceva cu banii ãia. Mai ales dacã e?ti genul de persoanã cu care mã întâlnesc odatã pe an.
Cu persoanele apropiate gen..familie, iubit, iubitã e altã treabã. Poate ei meritã ceva frumos din partea ta, nu neapart super costisitor. Dar ceva la care sã începi sã te gânde?ti cu mãcar o lunã înainte. Nu te duci în ultima zi ?i cumperi un cadou doar a?a, pentru cã te sim?i obligat sã-l cumperi.
Sunt unul din oamenii la care le face plãcere sã cumpere cadouri pentru persoanele apropiate, pe care le iubesc. Le cumpãr din suflet, nu doar a?a.

Buuuuun. Revenind la idea de cadou, am sã vã arat ?ase variante, mie personal mi se pare un cadou perfect oricare dintre ele. ?i partea cea mai bunã e cã nu-?i stoarce buzunarele.



1. O geantã simplã. Eu am ales una din Stradivarius pentru cã ador magazinul (?i partea bunã e cã nu costa cin?pe mii de euro, doar 100 lei) . Nu ?tiu de ce, m-am îndrãgostit de el din prima clipã în care i-am cãlcat pragul. O fi din cauza mirosului care te ”love?te” când intri :)))) =)))). ?i la unele chestii, chiar au pre?uri accesibile.
Nu ?tiu ce avem noi fetele cu po?etele mari, pentru cã oricum nu purtãm in ele mai mult de trei lucruri...chei,portofel,telefon. 

2. O rochi?ã Bershka frumoasã, mulatã, coloratã..potrivitã pentru o zi cãlduroasã de varã. O gãsi?i pe site-ul Kurtmann la 55 lei.

3. Paleta Urban Dekay, Naked 3.

4. Colec?ia ”the perfect 3 some”..(dacã vã permite buzunarul) adicã toate trei paletele, care au un pre? pu?in piperat, 295 de dolari. Orice iubitoare de cosmetice ?i machiaj le va adora. GARANTEZ! :))))

5. O brã?ãricã superbã, Vancaro. Din pãcate minunã?iile astea se gãsesc doar pe site-ul lor, costa 46 de dolari. Este disponibilã în trei culori..alb,roz ?i negru. O gãsi?i aici.

6. O pereche de cizme, tot Stradivarius :)..evident cã voi pute?i cumpãra orice fel de cizme, din orice magazin. Acesta este doar un exemplu. Costa 219 lei ?i se potrivesc aproape oricãrei ?inute.

Cam astea au fost ideile mele, ?i dupã cum ziceam..nu toate sunt menite sã vã lase lefteri. Cred cã orice fatã/femeie normalã, cu scaun la cap, ar fi încânatã de cel pu?in una dintre ideile prezentate mai sus.
Voi ce pãrere ave?i? :)