Herbagen- lapte demachiant

Buna fetelor!

Va povesteam intr-una din postarile trecute ca de Sf Nicolae am primit cadou un set de la Herbagen format dintr-un gel de dus si un demachiant. Gelul de dus vi l-am prezentat aici, iar acum este timpul sa va prezint si celalalt produs.

Laptele demachiant cu ulei de masline de la Herbagen a intrat in rutina mea de ingrijire exact la fix. Trecuse ceva timp de cand nu mai foloseam unul, ci direct un produs solubil in apa. Ce-i drept nu simteam foarte mult lipsa unui produs de genul pentru ca foloseam gelul de la Bioderma- sebium care curata tot ce prinde, dar cum si acesta s-a terminat si l-am inlocuit cu alt gel, m-am gandit ca laptele demachiant de la Herbagen e mai mult decat binevenit.
Se gaseste intr-un bidonas alb patratos, de 200 g si miroase foarte dragut (dar nu a masline).

Curata bine machiajul, chiar si pe cel waterproof. Imi place la el faptul ca desi contine ulei de masline (este al doilea ingredient de pe lista), nu este uleios deloc si nici nu lasa pe piele o pelicula uleioasa sau grasa. Deci cred ca se potriveste foarte bine si unui ten gras.

Eu obisnuisc sa il masez cu ajutorul degetelor pe piele bine pana cand se topeste si cea mai mica urma de rimel, apoi cu dischete demachiante umezite cu apa calduta, sterg bland si cu miscari circulare tenul. Bineinteles ca apoi urmeaza sa spal tenul si cu un produs solubil in apa, ca sa curat bine bine si ultimele urme de machiaj ramase.

De cand il folosesc nu am avut probleme cu tenul (cosuri, pete, exces de sebum, iritatii).

Nu mi se pare un produs mai extraordinar fata de celelalte existente pe piata. Mi se pare a fi doar un lapte demachiant ce isi face treaba si atat. Nimic wow, dar necesar.

Ca si ingrediente, din pacate cam de la jumatatea listei spre final contine Parfum, Alpha-Isomethyl Inone care este tot un parfum sintetic, Benzyl Benzoate care este un conservant asociat iritatiilor, Butylphenyl Methylpropional care este tot un parfum, si inca cateva ingrediente ce pot irita tenul.
Probabil va intrebati ce m-a mai facut sa folosesc produsul avand in vedere ingredientele ce il alcatuiesc...pai faptul ca acest produs nu ramane pe piele, el curatandu-se cu apa si produsul solubil in apa pe care il folosesc si e bine formulat (conform dictionarului PC).

Ca si concluzie, este doar un demachiant romanesc, alcatuit din ingredientele de mai sus, ce curata machiajul si atat. Nu ma astept si nu ma voi astepta niciodata ca vreun lapte demachiant sa faca minuni cu tenul pentru ca nu pentru asta este facut.
Eu una, date fiind ingredientele pe care le are nu vi l-as recomanda, insa ramane la aprecierea voastra daca doriti sau nu sa il folositi.