Colored makeup (2)

Hello fetelor!
Azi a fost o zi destul de plictisitoare pentru mine. Având în vedere cã sunt în perioada de practicã, cam așa sunt majoritatea zilelor, și vor fi pânã la sfârșitul lui februarie. Totuși, trebuie sã mã gândesc și sã-ncep încet încet sã lucrez la licențã, în care habar nu am ce voi scrie, habar nu am cu ce sã încep. Sunt cu totul în ceațã, dar mã voi descurca eu, probabil. :)

Și dacã tot m-am plictisit, m-am gândit sã mã joc puțin cu fardurile din dotare. Ce a ieșit, o sã vedeți și voi imediat. Țin totuși sã precizez cã este un machiaj pe care nu l-aș purta, este mult prea colorat pentru mine. Cred cã ar fi fost și mai drãguț cu o pereche de gene false fantasy. Ca de obicei, am folosit ca bazã primerul E.L.F și creionul Jumbo nuanța Milk de la NYX. M-am obișnuit cu acestea și parcã nu le-aș mai schimba. Cel puțin pentru mine funcționeazã de minune. Primerul de la E.L.F mã ajutã enorm, fardul nu se strânge în pliuri iar machiajul dureazã pânã la 12 ore, probabil și mai mult. De creionul Jumbo de la NYX m-am îndrãgostit cu mult timp în urmã, îl folosesc tot timpul peste primerul de la E.L.F.
Este o combinație perfectã și foarte accesibilã ca preț. Vi le recomand din suflet.

Puteți de asemenea sã folosiți primerul TFSI sau UDPP care sunt o idee mai costisitoare dar ireproșabile...but then again..you already know that. :) 

Iar acum, rezultatul, ce pãrere aveți despre el? :)