Coconut oil

Hello ladies.
Ce pãrere ave?i despre uleiul de cocos?
Eu mi-am comandat zilele trecute de pe un site al cãrui nume nu-l mai ?in minte, ?i am avut surpriza sã vãd cã este comercializat de o firmã din Oradea.
L-am comandat în primul rând pentru cã eram foarte intrigatã de proprietã?ile sale. Auzisem cã este extrem de benefic mai ales ca mascã pentru pãr, ten, corp.
De cum am deschis cutia m-a invadat un miros divin de cocos, sunt absolut încântatã de el, mai ales cã mie îmi place tot ceea ce con?ine acest miros. :) Don't ask me why, I just do.
Vreau neaparat sã-l încerc în primul rãnd ca mascã pentru pãr. Hidrateazã în profunzime iar pãrul rãmâne mãtãsos, fin etc.
Am folosit o cantitate micã ?i pentru ten, se spune cã neutralizeazã ro?ea?a, irita?iile ...din fericire eu nu mai am nici o problemã cu asta, dar l-am folosit de curiozitate. Cum e ?i normal, tenul rãmâne destul de uleios, deci e indicat sã fie spãlat dupã 10-15 minute de la aplicarea uleiului.
Este calmant, emolient, catifelat, u?or antioxidant ?i antiinflamator. Contribuie la restaurarea barierei hidrolipidice a pielii. Este potrivit pentru orice tip de piele, îngrijirea buzelor, aplica?ii dupã expunerea la soare. Este de asemenea recomandat ca lo?iune dupã du?. Cu siguran?ã voi încerca mãcar odata. :)
Datoritã  aciziilor gra?i cu lan? mediu existen?i in compozi?ia sa, uleiul de cocos are proprietã?i antifungice puternice. In urma cercetarilor s-a demonstrat cã acest tip de ulei poate distruge peste 50 de ciuperci de candida.

Cercetãtorii au constatat cã uleiul de nucã de cocos poate avea un rol important în pierderea în greutate. Ca urmare a modului in care sunt absorbite grãsimile cu lan? mediu acestea sunt mai u?or de ars decât alte tipuri de grãsimi. Astfel se intensificã procesul arderii grãsimilor în ficat ?i va rezulta o cantitate mai mare de energie. Acest lucru poate contribui la pierderea în greutate.

Reduce grãsimea abdominala - în urma unor studii s-a confirmat cã la femeile care au consumat zilnic 2 linguri de ulei de cocos grãsimea abdominalã a scãzut dupã 12 sãptãmâni.

Cel mai important este sa ca uleiul de cocos pe care urmeazã sã-l alege?i sã fie presat la rece, nu hidrogenat. Nu este indicat ca uleiul de cocos sã se consume în cantitã?i mari de cãtre persoanele care suferã de boli cardiovasculare, de diabet zharat sau de cele care suferã de obezitate.

Voi folosi?i uleiul de cocos?