Gel de dus Herbagen

Buna fetelor!
In prima postare de pe acest an vreau sa va vorbesc despre un gel de dus cu un miros absolut incredibil, si anume gelul de dus Herbagen cu uleiuri esentiale de portocala si verbena.
Am primit gelul acesta cadou de Mos Nicolaie impreuna cu un lapte demachiant tot de la Herbagen (despre care va voi vorbi dupa ce il mai testez), insa nu l-am folosit decat de curand.
Este primul gel de dus de la Herbagen pe care il incerc si probabil daca nu l-as fi primit nici nu l-as fi incercat.

Este un gel de dus de 250 ml ce miroase absolut demential a portocala, fiind perfect pentru perioada rece. Trebuie sa recunosc ca la el mirosul ma incanta cel mai mult pentru ca imi vine sa il mananc.

Curata bine pielea, insa are tendinta de a o usca, si urmarind lista de ingrediente am cam avut surprize neplacute deoarece are cateva ingrediente mai putin bune, ce pot irita pielea precum: SLS, parfum, limonene si EDTA. Cred ca asta este si motivul pentru care parfumul se pastreaza pe piele destul de mult pentru un gel de dus. Deci pentru o persoana cu o piele mai problematica, produsul este de evitat.

Are o textura fluida, usor albicioasa spre incolora, ce produce multa multa spuma cu o cantitate medie de produs.
Ambalajul este din material plastic, cu un capac ce se deschide relativ usor. Imi place faptul ca nu curge foarte mult produs, motiv pentru care il poti doza usor.


Imi place la el si faptul ca atunci cand ma simt obosita si vreau sa ma energizez, un simplu dus cu acest gel ma invioreaza.

Costa in jur de 10-15 lei, il gasiti prin toate supermarketurile, in DM si pe unele site-uri de cosmetice.
Voi fetelor, ati incercat vreun gel de dus Herbagen?