Review: Crema hidratanta elmiplant

Hello.
Sunt foarte fericitã cã am gãsit în sfârșit o cremã hidratantã care se potrivește tenului meu. Dupã cum am spus și în titlu, este vorba de crema Elmiplant. Eu o folosesc pe cea pentru ten normal/mixt. Când am folosit-o prima oarã am fost uimitã și totodata extaziatã de faptul cã tenul meu nu mai lucește din cauza cremei hidratante. Am folosit o grãmadã pânã acum și nici una nu mã ajuta așa cum o face aceasta. De multe ori evitam sã folosesc o cremã din cauza faptului cã tenul meu lucea și era uleios. Foloseam sãpunul de la Bioderma, o loțiune tonicã și..cam atât. Dar nici asta nu era bine din cauza faptului cã fața îmi era uscatã și ”mã strângea” dupa folosirea sãpunului. Eram oarecum disperatã gândindu-mã cã nu voi gãsi niciodatã o cremã care sã mã ajute. Pãnã cãnd am decis sã mai fac o încercare și am cumpãrat-o pe cea de la Elmiplant. În ciuda faptului cã are un preț foarte mic, zic eu (în jur de 15 lei) iși face incredibil de bine treaba. Conține extract de gutuie, are un miros divin, foarte discret și o texturã light. La prima vedere seamãnã oarecum cu un gel, e foarte catifelatã și hidrateazã exact atât cât e nevoie.

Ce spun ei despre produs: ”Revigoreazã li revitalieazã tenul - Aceasta crema cu textura delicatã iți oferã hidratare naturala și eficienta, lãsându-ți tenul neted și luminos. Nectarul de gutuie menține echilibrul optim de hidratare a pielii, iar Vitamina E, cu rol antioxidant, previne îmbãtrânirea prematurã.

Într-adevãr, eu sunt foarte mulțumitã de ea și cu siguranțã îi voi rãmâne fidelã.
Ambalajul este rezistent, se prezintã într-o cutiuțã din sticlã și are 50 ml.
Voi ce pãrere aveți despre ea? Ați încercat-o?