Tutorial - Cum imi spal pensulele de makeup (Bobbi Brown way)

Dupa cum am vrut sa subliniez inca din titlul postarii, eu imi spal pensulele de makeup asa cum ne invata Bobbi Brown in faimosul ei "Makeup Manual". Am vazut si cateva filmulete pe YouTube, ale diversilor makeup gurus, dar ideea este, in mare, cam aceeasi.

Ce zice Bobbi Brown:

Ca "detergent", folosesc sampon de bebelusi - am ales Dalin, pentru ca imi place cum arata (da, cam imatur din partea mea :P) si pentru ca are un pret bun (cred ca am dat in jur de 6 lei pe aceasta sticluta, nu-mi amintesc exact).

Pun in palma uscata putin sampon - cam asa:

Apoi umezesc pensula si tot invart perii ei in palma pana o samponez bine (se vede cum spuma samponului se coloreaza in timp ce curata fardul de pe pensula):

Apoi clatesc bine pensula cu apa calduta, pana ce se curata tot samponul de pe ea. Am grija sa nu bag sub jetul de apa si imbinarea dintre capul pensulei si coada acesteia, pentru a nu afecta lipiciul si, deci, pentru a nu determina dezlipirea componentelor.

La sfarsit storc bine perii de apa si asez pensula la uscat pe o lavetica, la marginea masinii de spalat, cu perii pensulei in aer, pentru a nu-i afecta forma si pentru a evita ca pensula sa ramana umeda mai mult timp.

Apoi am grija ca domnisorul Cabron, motanelul meu neastamparat, sa nu intre in baie, pentru ca are o placere imensa cand darama lucruri de la inaltime si le priveste contemplativ caderea libera :D Si nu vreau sa repet procesul spalarii din nou, si din nou...
Dar nu pot sa ma supar pe el, uitati ce dragut este atunci cand este cuminte (a fi cuminte la el echivaleaza cu somnul :D)

La final, am mai pozat din cartea lui Bobbi Brown si cateva tips-uri legate de ingrijirea pensulelor, bureteilor de fond de ten, precum si a aplicatoarelor de pudra. Enjoy!

Sper ca v-a fost de folos aceasta postare :)